מדיניות החזרות

לקוחות יקרים, לא תתאפשר החלפת פריטים אלא החזרה בלבד. 

כך תחזירו פריט שרכשת דרך האתר

  1. פנייה לשירות לקוחות לטובת הוצאת משלוח החזרה בתשלום של 25 שקלים (אוספים את הפריט מכם).
    2. הגעה למחסן הראשי: רחוב דרך בן צבי 84 תל אביב קומה 4 חדר 417 א' .ללא עלות- בתיאום מראש בלבד
    עד 30 יום מיום קבלתו או בתוך 7 ימים באם מדובר בפריט מבצע.
    3. יש להגיע עם חשבונית עסקה שנשלחה במייל ועם פרטיו המלאים של הלקוח.
    4. יש לוודא כי לא נעשה בפריט כל שימוש וכי מחוברת אליו התווית המקורית.
    5. במידה והפריט ימצא כפגום, משלוח ההחלפה/החזרה יהיה עם שליח עד הבית ללא עלות.
    6. במעמד ההחלפה/ החזרה תוכלו לבחור:
    1. להחזיר את הפריט ולקבל עבורו זיכוי לרכישה באתר או באחת מחנויות הרשת.
    2. להחזיר את הפריט ולקבל עבורו החזר כספי בשווי הסכום ששולם באתר.
    ההחזר יתבצע ע"י הנהלת חשבונות ותוכלו לראות אותו בחשבונכם עד 14 ימים מיום החזרת הפריט.
    3. להחליף את הפריט באחת מחנויות הרשת - לא תתאפשר החלפת פריט בחודשים מרץ-אפריל 2024

    * ההחזר הכספי יועבד תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה. ההחזר יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, עסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד). אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה – אנחנו כבר נטפל בזה בשבילכם.*
    * בהנחיית משרד הבריאות, פריטי הלבשה תחתונה (תחתונים, חזיות, גרביונים, גרביים ובגדי ים) .
    * ניתן להחזיר פריט בסייל עד 7 ימי עסקים מיום רכישתו. בתמורה תקבלו החזר כספי השווה לסכום המקורי ששולם.
    * לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת קרדיט לשימוש באתר בלבד.
    * לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה/סט/חליפה, אלא רק את הערכה כולה על כל פריטיה.
    * לא יינתנו החלפות/זיכויים על פריטים שנעשו בשימוש לא סביר.
לשאלות, אנחנו זמינים עבורכם בטלפון 0506314994 בימים א-ה 09:30-17:00, ו' וערבי חג- במייל בלבד 09:30-12:30
או במייל info@bubbles-online.co.il