טוען
מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון
מדיניות החלפה והחזרה מדיניות החלפה והחזרה

החלפות

1. שירות החלפה עם שליח אקספרס בעלות 34.90
2. הגעה לאחת מחנויות הרשת: ניתן לבצע החלפה באחת מחנויות הרשת אך ורק לאחר שוידאתם שהפריט שרכשתם קיים במלאי החנות. ללא עלות
3. לכל פריט באתר ישנו שלושה חודשי אחריות יצרן. הפריט ישלח לבדיקת מעבדה ובמידה וימצא כפגום לאחר שימוש סביר יבוצע החלפה, במידה ואין את הפריט במלאי יבוצע זיכוי עד 14 יום.
4. במידה והפריט נמצא בשימוש לא סביר (שפשופים,שריטות,כתמים,וכו’..) הפריט לא יזוכה.

כך תחזירי פריט שרכשת דרך האתר

1. פנייה לשירות לקוחות לטובת הוצאת משלוח החלפה בתשלום של 34.9 שקלים (אוספים את הפריט מכם ומוסרים לכם את הפריט החדש).
2. הגעה למחסן הראשי: רחוב דרך בן צבי 84 תל אביב קומה 5 חדר 532 .ללא עלות
עד 30 יום מיום קבלתו או בתוך 7 ימים באם מדובר בפריט מבצע.
3. יש להגיע עם חשבונית עסקה שנשלחה במייל ועם פרטיו המלאים של הלקוח.
4. יש לוודא כי לא נעשה בפריט כל שימוש וכי מחוברת אליו התווית המקורית.
5. במידה והפריט ימצא כפגום, משלוח ההחלפה/החזרה יהיה עם שליח עד הבית ללא עלות.
6. במעמד ההחלפה/ החזרה תוכלו לבחור:
1. להחזיר את הפריט ולקבל עבורו זיכוי לרכישה באתר או באחת מחנויות הרשת.
2. להחזיר את הפריט ולקבל עבורו החזר כספי בשווי הסכום ששולם באתר.
ההחזר יתבצע ע"י הנהלת חשבונות ותוכלו לראות אותו בחשבונכם עד 14 ימים מיום החזרת הפריט.
3. להחליף לאותו הפריט בצבע או במידה שונים (כפוף למלאי בחנות).

* ההחזר הכספי יועבד תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה. ההחזר יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, עסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד). אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה – אנחנו כבר נטפל בזה בשבילכם.*
* בהנחיית משרד הבריאות, פריטי הלבשה תחתונה (תחתונים, חזיות, גרביונים, גרביים ובגדי ים) וכן פאות שיער אינם ניתנים להחזרה או החלפה.
* ניתן להחזיר פריט בסייל עד 7 ימי עסקים מיום רכישתו. בתמורה תקבלו החזר כספי השווה לסכום המקורי ששולם. להחזרה, יש לסמן √ בטבלה המצורפת לחבילה ליד הפריט המדובר.
* לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת קרדיט לשימוש באתר בלבד.
* לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה/סט/חליפה, אלא רק את הערכה כולה על כל פריטיה.
* לא יינתנו החלפות/זיכויים על פריטים שנעשו בשימוש לא סביר.

לשאלות, אנחנו זמינים עבורכם בטלפון 0506314994 בימים א-ה 09:30-17:30, ו' וערבי חג 09:30-12:30
או במייל [email protected]

סגור
טוען
Go back to %1